poniedziałek, 15 grudnia 2008

JUŻ 01 lipca 2013 (W PONIEDZIAŁEK O GODZ 9:00 ZAPRASZAMY NA KOLEJNĄ, EDYCJĘ SZKOłY WDZIĘKU - ZAPISY 509 685 117



Witajcie dziewczęta!

Postanowiłam stworzyć nowe, przyjazne miejsce dla nastolatek. Chcę was zaprosić na zajęcia prowadzonej przeze mnie Wakacyjnej Szkoły Wdzięku.

Postanowiłam podzielić się z Wami moją wiedzą i doświadczeniem, jakie zdobyłam przez piętnaście lat praktyki w zawodzie wizażysty i stylisty.
Opowiem Wam, jak my kobiety możemy dbać o urodę, jak się korzystnie zaprezentować w sytuacjach społecznych, jak dbać o sylwetkę i nasze zdrowie.

Jeśli są tu uczestnicy moich szkoleń, ściskam was kochani z całych sił i zapraszam jak najczęściej.

Jeśli jesteś tu po raz pierwszy, to witam Cię w sposób szczególny i mam nadzieję, że się poznamy na zajęciach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz